رییس اداره ثبت احوال شیروان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ازدواج های ثبت شده این شهرستان در ۹ ماهه پارسال را هزار و ۱۵۲ مورد عنوان و اظهار داشت: همچنین امسال ۳۱۱ فقره واقعه طلاق در شیروان به ثبت رسیده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۲۲۸ مورد بوده و بر این اساس افزایشی ۷.۹ درصدی را تجربه کرده است.

داود رضایی، مجموع ولادت های سال جاری شیروان را هزار و ۸۱۲ مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۹۷۴ نوزاد پسر و ۸۳۸ مورد دختر بوده اند که هزار و ۲۲۶ تولد در مناطق شهری و ۵۸۶ مورد در روستاها صورت گرفته است.

وی با اشاره به کاهش ۳.۶ درصدی ولادت در این شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال، افزود: در مدت مشابه سال قبل هزار و ۸۸۰ مورد ولادت در این شهرستان ثبت شد و امسال نسبت جنسیتی ولادت ۱۱۶ است که به ازای تولد هر ۱۰۰ دختر، ۱۱۶ پسر متولد شده است.

رییس اداره ثبت احوال شیروان گفت: از ابتدای امسال ۷۲۷ نفر در این شهرستان فوت کرده اند که از این تعداد ۳۸۷ نفر مرد و ۳۴۰ نفر زن بوده اند که سال گذشته در همین مدت ۷۰۵ نفر فوت کرده بودند که وقایع وفات شهرستان نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۳.۱ درصد افزایش داشته است.

رضایی افزود: نسبت جنسیتی در فوت نیز ۱۱۴ بوده یعنی به ازای درگذشت هر ۱۰۰ خانم، ۱۱۴ نفر مرد فوت کرده اند و نرخ ثبت فوت ۵.۸ بوده که به ازای هر هزار نفر از جمعیت این شهرستان، ۶ نفر فوت کرده اند.

شهرستان شیروان ۱۵۷ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.