مسلم محمدیاران روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد اظهار داشت: یکی از مواردی که نیروی انتظامی باید به آن توجه داشته باشد، این است که احساس امنیت در میان مردم افزایش یابد.

وی افزود: بر اساس قانون، وظیفه نیروی انتظامی، برقراری نظم، امنیت و تامین آسایش فردی و اجتماعی است و مردم باید از اینکه دادشان از ظالم ستانده می شود و در پناه اقدام موثر نیروی انتظامی هستند، احساس امنیت کنند.

وی گفت: بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب، پلیس باید مقتدر و مهربان باشد، اقتدار نیروی انتظامی باید در برخورد با اراذل، اوباش و عوامل مخل امنیت در جامعه نمود داشته باشد.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد، یکی از وظایف نیروی انتظامی را پناه بودن برای مظلومان دانست و با اشاره به وجود برخی محدودیت ها برای فعالیت نیروی انتظامی، گفت: علیرغم محدودیت های امکاناتی، پلیس استان و مرکز استان به خوبی به وظایف خود عمل کرده اند.

محمدیاران با بیان اینکه عملکرد پلیس به پای عملکرد نیروهای مسلح و چه بسا به پای نظام نوشته می شود، بر حساس بودن رفتار پلیس با مردم تاکید کرد و از آنان خواست تا صیانت و حفظ حقوق شهروندی و کرامت مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد افزود: در اغتشاشات سال ۹۶، هیچ موردی از تخریب اموال عمومی در مرکز استان نداشتیم و این نشان از حضور موثر و توان پلیس در تامین نظم و امنیت داشت.

در این آیین از زحمات سرهنگ علی پاکدل تقدیر و سرهنگ محمدغلامی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.