معاون عمرانی فرماندار فاروج روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انجام هر گونه اقدام زیباسازی در مبادی ورودی و خروجی این شهر که در مسیر ارتباطی استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است، منوط به تعیین تکلیف ساخت میدان ها است تا بعد از عملیاتی شدن بتوان به طرح های متناسب با این فضاها اقدام کرد.

رضا قاسم زاده افزود: به رغم برگزاری سه نشست شورای ترافیک از ابتدای سال و تعیین مهلت ۱۰ روزه به شهرداری برای ارائه جزئیات طرح میدان های ورودی و خروجی شهر، هنوز حرکتی در این زمینه انجام نشده است.

وی گفت: تاکنون،  اعتبار مجزایی برای ورودی شهر با توجه به قرار گرفتن این نقطه از استان به عنوان پیشانی خراسان شمالی اختصاص نیافته این درحالی است که در اعتبارات تملک دارایی ها که به شهرداری اختصاص می یابد بخشی از آن برای توسعه فضای سبز و کمک به زیباسازی شهر است.

قاسم زاده گفت: در شورای ترافیک تمام موارد مربوط به میدان ها بررسی  و به شهرداری برای تعیین تکلیف اعلام شده است اما هنوز اقدامی از سوی شهرداری انجام نشده است.

تعریف ۲ میدان برای ورودی شهر فاروج از سمت شهرستان قوچان  و خروجی شهر به سمت شهرستان شیروان، چند سالی است که در برنامه های شورای شهر و شهرداری مطرح شده اما هنوز اجرایی نشده است.

مرکز شهرستان ۵۲ هزار نفری فاروج در ۹۰ کیلومتری شرق بجنورد واقع است.

۷۱۸۷/ ۶۰۴۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.