حسین جعفرزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اقدام خلاق قانون و عرف مدیران این تیم باعث شد تا استان خراسان شمالی، علیرغم وعده آنان مبنی بر

انتقال تیم مزبور به این استان، نخستین شانس حضور خود در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور را از دست بدهد.

وی افزود: در پیگیری های انجام شده، موافقت لازم برای انتقال تیم خونه به خونه بابل به خراسان شمالی حاصل شده و حتی ۲۰ میلیارد ریال پول پیش به مدیر این تیم پرداخت شده بود اما پس از آنکه اعلام شد که این تیم به خراسان شمالی منتقل نمی شود، ما به فدراسیون فوتبال طرح شکایت کردیم، اگرچه نتیجه این شکایت، هرچه که باشد، سودی برای تیم داری استان ندارد.

جعفرزاده با بیان اینکه مسئولان خراسان شمالی و هیات فوتبال این استان تلاش زیادی را برای حضور استان در لیگ دسته اول، انجام دادند، افزود: رفتار غیرمتعارف مدیریت خونه به خونه و خلف وعده ای که شد، سبب شد تا حتی فرصت طلایی که استان ما می توانست پیگیر خرید تیم دیگری باشد از دست برود و عملا از حضور در رقابت های فوتبال کشور بازبماند.

رئیس هیات فوتبال خراسان‌ شمالی با اشاره به احتمال منظور شدن برخی محکومیت ها از جمله جریمه برای تیم خونه به خونه، گفت: برای انتقال خونه به خونه، در سطح ملی بررسی های زیادی انجام و نشست های زیادی برگزار شد اما در نهایت انتقال خونه به خونه به استان، به نتیجه نرسید و اکنون دیگر، فرصت از دست رفته است. 

جعفرزاده اظهار داشت: در سطح کشور سه تیم دسته اولی شامل خونه به خونه بابل، سرخ پوشان پاکدشت و اروند کارون خرمشهر قابل خرید بود که در این میان خرید تیم خونه به خونه در اوایل تیرماه به قطعیت رسید و پول پیش، پرداخت شد و بر این اساس انتقال تیم هم، قطعی به نظر می رسید. 

وی افزود: کار خرید تیم مزبور تا جایی پیش رفت که «نادر دست‌نشان» به عنوان سرمربی این تیم مشخص و اعلام شد سرمربی در نشست خبری جزئیات بیشتری از تیمداری خراسان شمالی را رسانه ای می کند و برای استعدادیابی هم پیگیری شد اما تیم خونه به خونه خلاف قانون رفتار کرد و ۴۰ روز زمان طلایی را از ما گرفت و حال آنکه اگر همان اول اعلام می شد که خونه به خونه فروشنده نیست، به طور قطع، برای خرید تیم دیگری اقدام می کردیم. 

رئیس هیات فوتبال خراسان شمالی در این زمینه، تلاش های بسیاری از طرف استاندار خراسان شمالی انجام شد اما تیم خونه به خونه، در معامله، صادق و روراست نبود و اتفاقاتی که افتاد، کار را بی نتیجه گذاشت. 

هیات فوتبال خراسان شمالی بیش از ۶ هزار عضو دارد.

۷۱۸۵/۵۱۳۲ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.