رئیس  هیئت ورزش های کارگری خراسان شمالی گفت: افزایش ورزش های کارگری، گام مؤثری در جهت کاهش آسیب های اجتماعی بین کارگران است.

برات علی سعیدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی، بااشاره به اینکه در حال حاضر هزار خانوار بی سرپرست و بدسرپرست خانواده کارگری از خدمات ورزشی بهره مند می شوند، اضافه کرد: باتوجه به اعتقاد اینکه اهمیت به ورزش این خانواده ها تاثیر مثبتی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی دارند، آموزش ورزش هایی مانند والیبال، شنا، فوتبال و فوتسال به صورت رایگان در اختیار هزار نفر از خانوار کارگری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون مقام های زیادی نیز توسط ورزشکاران کارگری استان بدست آمده است، افزود: بیش از چهار هزار ورزشکار در 28 رشته ورزشی فعالیت دارند.

سعیدی با تاکید براینکه برای تعداد ورزشکاران موجود، فضاهای ورزشی اندک است، عنوان کرد: سالن رزمی برای این ورزشکاران وجود ندارد و امیدواریم در افزایش زمین های چمن، سالن های چند منظوره و... حمایت های بیشتری از هیئت انجام شود.

رئیس هیئت ورزش های کارگری خراسان شمالی تصریح کرد: توجه به ورزش های کارگری می تواند از هزینه های بعدی جلوگیری کند و هر اندازه برای پیشگیری هزینه انجام شود، هزینه های درمان کاهش پیدا می کند و این مسئله مستلزم این است که بستر مناسب برای فعالیت خانواده کارگری در ورزش فراهم شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.