به گزارش ایرنا، ولی الله حیاتی روز دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: برای این رویداد ملی، ۲۰ میلیارد ریال اعتبار ملی اختصاص یافته است که البته هنوز به سازمان صدا و سیما داده نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود، رسالت خبرنگاران را امیدافزایی در جامعه عنوان کرد و گفت: نباید اخبار، برای مردم، سبب ناامیدی و یاس شود و نباید صدایی برای ناامید کردن، به گوش مردم برسد، باید به صورت هماهنگ و منسجم، در برابر تلاش ها و توطئه های دشمن، دست در دست دهیم تا مشکلات حل شود.

وی افزود: فضای اکنون، فضای باهم بودن و در کنار هم بودن است و کشور اکنون بیش از هر زمان نیاز به هم آوایی و همدلی دارد.

وی با اشاره به میزبانی خراسان شمالی از جشنواره بیست و دوم تولیدات صدا و سیمای مراکز استان ها گفت: تلاش داریم تا برای برگزاری بهتر، ظرفیت های استان در اختیار قرار گیرد و البته تمهدیدات در این باره اندیشه شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این رویداد، با صرفه جویی در هزینه ها، برگزار می شود.

حیاتی اظهار داشت: در این جشنواره، در تمام شهرستان ها ویژه برنامه هایی برگزار می شود و ظرفیت و توانمندی های تمام شهرستان های استان، به تصویر کشیده و معرفی می شود، از این رو فرصت بی نظیر برای استان است تا با شناساندن این ظرفیت ها، زمینه های توسعه تقویت شود.

وی گفت: خراسان شمالی، تلاش دارد تا به بهترین نحو، این رویداد را میزبانی کند از این رو فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی، تجهیزات و امکانات را دراختیار قرار خواهند داد.

رئیس ستاد استانی جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها اظهار داشت: در این رویداد ملی، ۷۰۰ نفر میهمان از سراسر کشور حضور خواهند داشت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی هم با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده در این جشنواره گفت: مجموعه ای از جشنواره ها، در قامت جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان ها از ۲۵ تا ۲۷ مردادماه جاری، در استان برگزار می شود.

حمیدقربانی جم اظهار داشت: کمیسیون های مختلف برای تولیدات در ۶ بخش شامل رادیو، تلویزیون، خبر، پژوهش، شعر و موسیقی و فضای مجازی برگزار و از برگزیدگان آن تقدیر می شود.

وی خاطرنشان کرد: آیین آغاز به کار جشنواره عصر روز جمعه با حضور مقامات و مسئولان کشوری برگزار خواهد شد و این رویداد عصر روز ۲۷ مردادماه، به کار خود پایان می دهد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی با تاکید بر نقش تاثیرگذار ‌رسانه‌ها اظهار داشت: از رسانه ها انتظار می رود برای معرفی بهتر استان و نیز تلاش برای بهره مندی بهتر از این رویداد، پوشش مناسبی از برنامه ها داشته باشند.

۲۱ دوره از جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان ها تاکنون در استان های مختلف کشور برگزار شده و خراسان شمالی ۲۲ امین دوره از این رویداد را برای نخستین بار، میزبانی می کند.

۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.