مجید الهی راد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح توسط کمیته امداد و مشارکت دستگاه های اجرایی برای اهدای دام قربانی در محل در ورودی امامزاده سید عباس (ع) بجنورد برگزار می شود.

وی افزود: در این طرح دام های اهدا شده توسط مردم با رعایت استانداردهای لازم و نظارت شبکه بهداشت ذبح و نذورات و قربانی ها بین محرومان توزیع می شود.

الهی راد گفت: به منظور جمع آوری نذورات و گوشت در سایر شهرستان های استان نیز چادرهایی در میادین اصلی شهر بجنورد برپا می شود.

وی یادآور شد: گوشت های جمع آوری شده بین نیازمندان کمیته امداد استان و نیازمندان معرفی شده توسط مراکز نیکوکاری توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی بابیان اینکه این اقدام باهدف فرهنگ‌سازی کار خیر در جامعه اجرا می‌شود، افزود: این کمک‌ها به‌صورت هدفمند به دست نیازمندان واقعی که از قبل شناسایی‌شده‌اند می رسد.

وی بیان داشت: برای خروجی بیشتر طرح در جذب کمک‌ها و نذورات مردمی، باید از ظرفیت‌های مساجد، مراکز نیکوکاری، مشارکت کارکنان دستگاه‌های مختلف استان استفاده شود.

 مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: کمک‌ها و نذورات اهدایی مرم با اولویت خانواده‌های دارای یتیم وزنان سرپرست خانوار و سالمندان و بیماران نیازمند توزیع می شود.

الهی راد یاد آورشد: نیکوکاران استان خرسان شمالی پارسال با اعتماد به این نهاد، نذورات قربانی خود را به ارزش ۴۷ میلیارد ریال به این نهاد دادند که این نذورات بلافاصله بین نیازمندان واقعی توزیع شد.

وی افزود: بر این اساس پیش بینی می شود امسال نیز افزون بر ۵۰ میلیارد ریال نذورات از مردم استان جمع آوری شود.

الهی راد به شیوه های پرداخت کمک و نذورات از طریق کدهای آسان پرداخت اشاره کرد و گفت: نیکوکاران می توانند با شماره گیری #۷*۳*۰۵۸*۸۸۷۷* کمک های خود را به دست نیازمندان برسانند.

افزون بر ۴۴ هزار خانوار با جمعیت بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی هستند.

ط/ ۶۰۴۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.