مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی گفت: مردم استان در روز یکشنبه 23 تیرماه سال جاری استقبال پرشوری از رئیس جمهور در شهرستان شیروان خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی، قلی زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه حضور مردم در دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم استان مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی و دولت مردان این نظام خواهد بود، اضافه کرد: وعده دیدار ۸:۳۰ صبح روز یکشنبه 23 تیرماه در ورزشگاه شهدای کارگر شهرستان شیروان خواهد بود و از تمام مردم استان برای حضور در این دیدار مردمی دعوت به عمل می آید.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف حضور هیئت دولت در خراسان شمالی، توسعه استان است، اظهار کرد: از نظر سیاسی در ابتدا اعتقاد دولت به مذاکره بوده و در حال حاضر نیز با توجه به ادعاهای توخالی آمریکایی ها، برخورد کوبنده ای از طرف ملت ایران و دولت مردان نظام برای آمریکایی ها به دنبال داشته است.

قلی زاده عنوان کرد: مردم خراسان شمالی با حضور حداکثری در دیدارمردمی رئیس جمهور با مردم استان، تاکید خواهند کرد که مردم همچنان پشت نظام و دولت مردان خود هستند و دشمنان نمی توانند با تحریم ها و فشارهای خارجی در حمایت مردم از نظام خدشه ای وارد کنند.

به گفته وی جلسات نهایی برای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در تهران برگزار شده است و مصوبات خوبی نیز برای توسعه استان حاصل شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی تاکید کرد: هدف استاندار در دستاوردهای سفر تنها سازمان های دولتی نبوده است و هدف اصلی توسعه استان و دستگاه ها در کنار یکدیگر است.

گفتنی است در دور دوم سفرهای استانی هیات دولت، دیدارهای مردمی در شهرستان ها انجام می شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.