مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از کمک چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی مردم خیر این استان به این نهاد طی ماه مبارک رمضان امسال خبر داد .

به گزارش ایسنا، منطقه خراسان شمالی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مجید الهی راد بابیان اینکه این کمک‌ها در قالب فطریه، اطعام، همیان مولا، سبد کالا به نیازمندان پرداخت‌شده است، افزود: در ماه مبارک رمضان امسال حدود شش هزار سبد غذایی بین نیازمندان توزیع‌شده است .
وی همچنین از کمک ۵۳۱ میلیون تومانی نیکوکاران در قالب طرح همیان مولا خبر داد و تصریح کرد: امسال یک میلیارد و ۱۹۶ میلیون تومان نیز برای اطعام نیازمندان استان هزینه شده است .
وی به فطریه جمع‌آوری‌شده در این استان اشاره کرد و ادامه داد: مردم روزه‌دار این استان نیز امسال حدود دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فطریه پرداخت کردند که بین نیازمندان این استان تقسیم‌شده است .
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ادامه داد: از مجموع فطریه پرداختی ۱۲۹ میلیون تومان آن در قالب کفاره غیر عمد، دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان آن فطریه عام و حدود ۹۲ میلیون تومان نیز فطریه سادات بوده است .
الهی راد خاطرنشان کرد: ماه رمضان امسال هزار و ۳۱۸ نفر در قالب طرح محسنین و اکرام ایتام همکاری خود را با کمیته امداد آغاز کردند .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.