به گزارش ایرنا ولی الله حیاتی روز چهارشنبه در شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی این استان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان خود عنوان کرده اند که خدمات نظام را به مردم اطلاع رسانی کنید.
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها رسالت دارند تا خدمات دستگاه متبوع خود را تبیین کنند، افزود: مردم باید بدانند که دولت در چه زمینه ای به آنها خدمت می کند و حتی کمبودها و کاستی ها را نیز به آنان گفته شود، تا همراهی کنند.
وی اظهار داشت: باید بارقه امید در دل مردم ایجاد و روحیه نشاط و شادابی به جامعه تزریق شود، تزریق ناامیدی جفا به انقلاب و آرمان های آن است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی از مدیران نیز خواست تا در میان مردم حضور یابند و گفت: نشستن مدیر در دفتر کار آسیب است، مدیران باید راه دسترس و دیدار مردم با خود را آسان کنند.
حیاتی اظهار داشت: روابط عمومی ها باید شرایط حضور مدیران را در بین مردم فراهم کنند.

* مدیران باید نقد شوند
وی با بیان اینکه باید نقد از مدیران و دستگاه های اجرایی وجود داشته باشد، گفت: اگر عملکردها مورد نقد عملی، کارشناسانه و عالمانه قرار گیرد پیشبرد امور تسهیل خواهد شد.
حیاتی با بیان اینکه نباید مورد پوشیده ای از مردم وجود داشته باشد، افزود: مردم در تصمیم گیری ها باید شریک شوند و واقعیت ها باید به آنان گفته شود.
معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: اگر مردم کم کاری و کاستی در حوزه ای ببینند خود وارد کار خواهند شد و کمک می کنند.
وی بر وحدت و انسجام بین تمامی گروه ها و جناح ها تاکید کرد و گفت: امروز زمانه با هم بودن است و همه باید پشت دولت به مقابله دشمن برخیزیم.
حیاتی اظهار داشت: امروز با رویکرد فرهنگ دفاع مقدسی باید به مصاف دشمن برویم چرا که دشمنی استکبار جهانی به اوج خود رسیده است.
در پایان این مراسم با رای گیری، محسن آگاهی، بنفشه یزدانی و معصومه قربانی، حامد مسعودی فر، حمید شایان، محسن عباسی و خانمحمد میلانلویی به ترتیب با کسب بیشترین آرا، به عنوان اعضای هیات رئیسه شورای روابط عمومی های استان برگزیده شدند.
همچنین نقی هجرتی، حسن پهلوان و محمد علیزاده نیز به عنوان عضو علی البدل این شورا شناخته شدند.
3007/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.