محمدعلی شجاعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نبود مدیرانی که در شهرستان ها مسئولیت دارند، فارغ از تعیین تکلیف در سطح ملی، آثار نامطلوبی دارد که بتدریج دیده خواهد شد.
وی گفت: این تکلیف بویژه برای بخشدار و فرماندار که عالی ترین مقام سیاسی در محل خدمت خود و منطقه است سنگین تر خواهد بود و این افراد نمی توانند عصر و شب به جای دیگری بروند و در محل خدمت خود نباشند.
شجاعی با بیان اینکه این موضوع تعیین تکلیف شده است، افزود: چند نفری که شرایط آنها به شکلی بود که نتوانسته اند خواسته ما را برآورده کنند جابه جا خواهند شد و حکم آنها زده شده است.
استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: عصر به برخی از شهرستان ها که می رفتیم 70 درصد مدیران نبودند در حالی که بودن جمع مدیران در محل خود مثمر ثمر است و مشکل بیتوته نکردن فقط به فرمانداران مربوط نمی شد.
وی با بیان این که بزودی نتایج این موضوع و اسامی افرادی که باید بروند اعلام می شود، افزود: به این مقوله منطقی نگاه کردیم و در این مورد فقط از نیروی های خود خواسته ام در محل خدمت بمانند و اجباری به ماندن خانواده آن ها در شهرستان نیست.

* 5 انتصاب جدید
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی نیز از انتصاب دو معاون فرماندار و 3 بخشدار با حکم استاندار خبر داد و افزود: استاندار خراسان شمالی در احکامی جداگانه معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری فاروج و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری جاجرم و همچنین بخشدار خبوشان و مرکزی شهرستان فاروج و بخشدار شوقان شهرستان جاجرم را منصوب کرد.
در عین حال مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان شمالی در مورد این انتصابها و این سوال که آیا انتصاب ها در راستای ضرب العجل استاندار بوده است یا نه، به خبرنگار ایرنا گفت: انتصاب یک معاون و بخشداران در راستای ضرب العجل استاندار انجام شده است.
مهردخت قوپرانلو افزود: یکی از معاونت ها نیز بتازگی ایجاد شده و برهمین اساس استاندار حکم نصب این معاونت را صادر کرده است.
بر اساس آمار سرشماری سال 95 خراسان شمالی با دارا بودن 863 هزار نفر جمعیت دارای 8 شهرستان و 19 بخش است.
ب/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.