به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی این اداره کل؛ حسین فرخنده سه شنبه شب اظهار داشت: این نمایشگاه از چهارم اردیبشهت ماه آغاز می شود و تا چهاردهم همین ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران ادامه دارد.
وی گفت: روستای ارکان از توابع شهرستان بجنورد در پنجمین دوره از جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب به عنوان 10روستای برتر کشور و روستای بزنج از توابع اسفراین به عنوان برتربرترین ها در این دوره از جشنواره انتخاب شد.
وی با بیان اینکه روستاهای برگزیده در نمایشگاه کتاب تهران حضور می یابند، گفت: روستای ارکان بجنورد و روستای بزنج اسفراین از جمله روستاهای برگزیده هستند و به عنوان نماینده استان خراسان شمالی در نمایشگاه کتاب تهران شرکت می کنند.
فرخنده، همچنین از حضور ناشران استان در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد وافزود: انتشارات در قلم، مدافعان، عقربه، درج سخن و آذرین مهر از جمله انتشارات شرکت کننده در نمایشگاه کتاب تهران هستند.
وی خاطرنشان کرد: سی ودومین نمایشگا کتاب تهران از چهارم تا چهاردهم اردیبهشت ماه هر روز از ساعت 10صبح تا 20 در محل مصلی امام خمینی(ره) برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.
روستاهای استان خراسان شمالی در پنج دوره از برگزاری جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور خوش درخشیده اند.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.