رضا شاهین فر روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، این آموزش ها را در قالب طرح های فراگیران آزاد، خانواده سالم و کارکنان دولت دانست و افزود: در سال 96 حدود 6 هزار نفر در این مراکز آموزش دیده بودند.
وی با اشاره به فعالیت تخصصی این نهاد در حوزه «فرآورده های غذایی با منشاء دامی» اشاره کرد و گفت: در این راستا اخذ موافقت اصولی آزمایشگاه همکار از سازمان غذا و دارو و تصویب تاسیس پژوهشکده فرآورده های غذایی با منشاء دامی نیز در دست اقدام است.
وی ارائه خدمات تخصصی در حوزه درمان را از دیگر رویکردهای این واحد برشمرد و گفت: راه اندازی کلینیک تخصصی سلامت خانواده با 100 میلیارد ریال در دست پیگیری است و با تاسیس درمانگاه دندانپزشکی نیز موافقت شده است.
وی اظهار داشت: مرحله نخست مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان و انجمن یاوران وقف سلامت پارسال افتتاح شد.
رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی افتتاح دفتر همکاری بین واحدی پژوهشکده گیاهان دارویی و گروه فرآوری مواد فلزی، تحویل 400 دستگاه سامانه خورشیدی به اداره عشایری و انعقاد 5طرح مطالعاتی به ارزش 12میلیارد ریال را از دیگر برنامه های حوزه معاونت پژوهشی این واحد ذکر کرد.
شاهین فر به سفر هیات علمی دانشگاه ملی کشاورزی قرقیزستان به این استان و امضای تفاهم نامه همکاری بین طرفین اشاره کرد که تحقق مفاد تفاهم نامه در حال پیگیری است.
3007/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.