به گزارش ایرنا، رجبعلی وثوقی مطلق عصر روز دوشنبه در آیین معارفه ریاست دانشگاه اسلامی واحد شیروان اظهار داشت: در راستای اهداف بلند مدت، رسالت ما این است ایران باید تبدیل به مرجعیت علمی و قطب علمی شود.
وی با اشاره به سرمایه انسانی و نخبگان زیاد در کشور ایران اسلامی گفت: ایران در مسابقات و المپیادهای جهانی دارای رتبه های حائز اهمیت بوده است از سویی جهش علمی دانشگاه آزاد اسلامی هم در سال های اخیر روند خوبی داشته است.
وثوقی با بیان اینکه دانشگاه آزاد شیروان رشته های بسیاری دارد که این خود جای افتخار و نشان از تلاش و پی گیری های روسای سابق دانشگاه بوده است افزود: هم اکنون این دوره اوج توانایی است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی از اعزام شماری از دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی شیروان برای کمک به سیل زدگان قدردانی کرد.
در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات ابوالفضل فرهای، محمدرضا محمدزاده رهنی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان منصوب شد.
هم اکنون دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان دارای 86 رشته محل در مقاطع، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است که بیش از 3 هزار و 500 دانشجو در آن تحصیل می کنند.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.