حجت الاسلام علی پرهیزکار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در ایام نوروز، روزانه هزار نفر در مساجد و امام زاده های این شهرستان اسکان داده می شوند اظهار داشت: در 2 روز اخیر به علت برودت هوا و بارش برف روزانه هزار و 500 نفر اسکان داده شده اند.
وی گفت: در سطح شهر دو مسجد مسلم بن عقیل و محمد رسول الله(ص) و در روستاهای شهرستان 10 امامزاده شاخص برای اسکان زائران و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده که با توجه به قرار گرفتن امام زاده حمزه رضا(ع) در مسیر اصلی بیشتر زائران در آنجا اسکان داده شده و ماندگار شدند.
پرهیزکار با بیان اینکه در ایام نوروز پاسال 15 هزار مسافر در امامزاده های این شهر اسکان یافتند افزود: وجود جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و همچنین روستاهای ییلاقی زیبا در شهر شیروان نیز در ماندگاری و تعداد مسافران بی تاثیر نبوده است که همه ساله شاهد استقبال خوب مسافران از اماکن مذهبی و جاذبه های طبیعی شهرستان هستیم.
در شهرستان شیروان 61 بقعه متبرکه، 220 مسجد و 18 حسینیه، مهدیه و فاطمیه وجود دارد.
این شهرستان به دلیل واقع شدن در مسیر اصلی استان های شمالی به مشهد مقدس، هر ساله پذیرای مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور است که شمار زیادی از آنان در جوار اماکن زیارتی و امام زادگان اقامت می کنند.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.