محمودرضا معموری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: راه ارتباطی روستا و آبادی های دهستان شیرین سو در این شهرستان به علت جاری شدن سیلاب، قطع است و برق برخی روستاها هم اکنون دچار مشکل شده است.
وی افزود: برق شمار زیادی از روستاها به علت جاری شدن سیلاب و خسارت به تاسیسات شرکت برق، قطع شده بود که با تلاش نیروهای آن شرکت، برق رسانی به برخی انجام شده است.
فرماندار شهرستان مانه و سملقان تصریح کرد: اکنون پنج روستا با مشکل قطعی برق روبه رو هستند.
وی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی و دغدغه اهالی این روستاها، قطع شدن راه ارتباطی است و البته مسئولان تلاش دارند تا در اسرع وقت و با فروکش کردن سیلاب، نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.
وی با بیان اینکه امدادرسانی و انتقال اقلام خشک غذایی و چادر به برخی از روستاها انجام شده است افزود: با توجه به سیلابی بودن رودخانه ها در مسیر راه ارتباطی، تردد تنها با ناوگان سنگین امکان پذیر است.
معموری تصریح کرد: با استفاده از توان ناوگان سنگین، اقلام امدادی به برخی از روستاها انجام شده اما، دسترسی به برخی از روستاها همچنان با مشکل رو به رو است.
فرماندار شهرستان مانه و سملقان خاطرنشان کرد: ارتباط تلفنی برخی روستاها هم قطع و با مشکل رو به رو است البته برخی از اهالی روستاها با حضور در ارتفاعات، موفق به تماس شده اند اما به علت مشکل آنتن دهی، بویژه در روستاهای مرزی، تماس ها به سختی انجام می شود.
به گزارش ایرنا، ورود یک سامانه بارشی به خراسان شمالی از یکشنبه شب این استان را تحت تاثیر قرار داده که این سامانه با بارش برف و باران بر این استان حکمفرما بود که سبب جاری شدن سیل و تحمیل خسارت های زیادی بود.
خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.