سیدمحمدرضا رضازاده چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس رای دیوان پس از صدور ابلاغ دستور موقت، سازمان‌ها، ادارات، هیات‌ها و ماموران طرف شکایت درمانگاه مکلفند طبق آن دستور اقدام کنند و در صورت استنکاف، شعبه صادر کننده دستور موقت، متخلف را به انفصال از خدمت به مدت شش ماه تا یک سال و جبران خسارت وارده محکوم می‌ کند.
وی گفت: بر همین اساس این درمانگاه که از پایگاه مناسبی در بین شهروندان شیروانی برخوردار بوده و همواره سعی کرده است خدمت بی منت و به موقع را به بهترین شکل ممکن به شهروندان ارائه نماید با تلاش پرسنل و کادر درمانی خدمات رسانی خود را ادامه خواهد داد.
دو هفته قبل اعلام شد درمانگاه صحت شیروان به علت کم کاری زیاد در اجرای تعهدات خود مجاز به پذیرش بیمه شده های بیمه سلامت نیست.
دسترسی به مسئولان بیمه سلامت استان در زمینه مطالب اعلام شده از سوی مدیرعامل درمانگاه صحت شیروان امکانپذیر نشد.
مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی اوایل ماه جاری گفته بود: براساس مکاتبات انجام شده این اداره کل، درمانگاه صحت شیروان به علت پاره‌ای از مشکلات مجاز به پذیرش بیمه شده‌های این بیمه نیست.
هم اکنون در درمانگاه صحت شیروان 30 پرستار، چهار روانشناس و مشاور، 30 ماما، 5 داندان پزشک و کارشناس تغذیه و گفتار درمانی خدمات رسانی می کنند و پیش بینی مرکز جراحی، رادیو و سونوگرافی شده است.
تعداد پرسنل این درمانگاه 82 نفر است که هم اکنون 12 پزشک در سه شیفت این درمانگاه به بیماران خدمات ارائه می دهند.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.