به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این نهاد، مجید الهی راد در این رابطه اظهار داشت: تمامی این سبدهای غذایی تا قبل از آغاز سال نو با اولویت خانوارهای سالمندان و بیماران زمین‌گیر توزیع ‌شد.
وی افزود: این سبدهای غذایی با مشارکت نیکوکاران و کمیته امداد در قالب اقلام ضروری شامل مواد پروتئینی، غلات، برنج، قند، روغن وچای پیش‌بینی‌شده است.
الهی راد همچنین از پرداخت سبد کالا به‌ عنوان عیدی به ‌تمامی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان خبر داد و گفت: در هفته جاری این سبد کالا با قیمت متوسط 200 هزار تومان به خانوار‌های تحت حمایت این نهاد پرداخت ‌شد.
وی افزود: سبد کالای شب عید برخلاف مراحل قبلی به‌صورت نقدی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان پرداخت می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان‌ شمالی در ادامه به برکات طرح اکرام و محسنین در سال 97 اشاره و اظهار داشت: در سال جاری حامیان 17 میلیارد و 162 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند که این کمک‌ها نسبت به سال قبل 27 درصد رشد داشته است.
الهی راد با اشاره به اینکه ایتام این استان تحت حمایت 25 هزار حامی قرار دارند، افزود: از مجموع این نیکوکاران 17 هزار و 500 نفر از استان‌های دیگر هستند.
وی با اشاره به اینکه در این استان شش هزار و 475 نفر در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از کمک‌های حامیان برخوردار هستند، اظهار داشت: سه هزار و 239 یتیم و سه هزار و 236 فرزند نیازمند نیز در قالب طرح محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه حدود 450 کودک یتیم و فرزندان محسنین بدون حامی هستند، گفت: با نیازسنجی انجام‌شده در آستانه سال نو، این کودکان نیازمند تحت حمایت خیران هستند.
به گزارش ایرنا؛ هم اینک ۴۲ هزار و ۵۲۴ خانوار در خراسان شمالی زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام (ره) هستند و هفت هزار و ۸۶۳ نفر نیز از خدمات موردی برخوردارند.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.