به گزارش ایرنا محمدعلی شجاعی روز چهارشنبه در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان های مرزی راز و جرگلان و مانه و سملقان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در شهر راز برگزار شد، افزود: امروز
سرمایه گذاری، نیاز اساسی کشور، استان ما و به خصوص منطقه
مرزی و محروم راز و جرگلان است.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تاکید کرد: مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی باید برای همه مسئولان و در همه شهرستانها مهم باشد و برای حل آن دغدغه داشته باشند.
شجاعی گفت: فرمانداران شهرستان ها می توانند در هفته 2ساعت با سرمایه گذاران منطقه خود برای برطرف بررسی مسائل و طرح مشکلات خود به دفتر استاندار مراجعه کنند.
وی افزود: استان خراسان شمالی و شهرستان راز و جرگلان به صورت ویژه نیاز به توجه دارند و باید همه با تعامل برای برطرف شدن مشکلات مردم و واحدهای تولیدی استان گام برداریم.
وی افزود: مدیران باید خودشان به سراغ تولید کنندگان و سرمایه گذاران بروند و به پاس تلاش و پشتکار این قشر مشکلات آنان برطرف شود.

* پیگیر حل مشکل سود تسهیلات اهل تسنن هستیم
استاندار خراسان شمالی با اشاره به مشکلات اهل تسنن استان در خصوص نرخ سود تسهیلات بانکی گفت: دنبال راه حلی برای برطرف شدن این مشکل هستیم تا آنان نیز بتوانند از تسهیلات با نرخ کمتری بهره مند شده و بتوانند اشتغال پایداری ایجاد کنند.
شجاعی با اشاره به طرح ایجاد گلخانه در راز و جرگلان گفت: این طرح در قالب تعاونی های 50 و یا 100 نفره عملیاتی خواهد شد.
در این نشست فرمانداران شهرستان های راز و جرگلان و مانه و سملقان نیز با ارائه گزارشی مشکلات و ظرفیت های شهرستان خود را برشمرده و خواستار حل این مسائل شدند.
به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در سفری سه روزه، با حضور در شهرستان های مختلف خراسان شمالی، مسائل و مشکلات توسعه ای این خطه را بررسی کرد.
7183/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.