یوسف خدادادی روز سه شنبه در جلسه کمیته حمایت از سرمایه ‌گذاری اردبیل افزود: بانک مرکزی بخشنامه‌ های حمایتی خود از سرمایه‌ گذاران را در کوتاه مدت ابلاغ کند تا زمینه حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در اردبیل فراهم شود.
وی بیان کرد: اکثر واحدهای تولیدی استان در استمهال بدهی و تقسیط تسهیلات دریافتی با بانک‌ های عامل با مشکل مواجه شده اند و ضروری است این بانک ها در حل مشکلات بانکی و بدهی مالیاتی، پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و استرداد وجوه واریزی برای گشایش اعتبارات اسنادی اقدام کنند.
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بکارگیری 20 نفر از زندانیان آزاد شده از زندان در شرکت اندیشه‌ سازان صنعت پلیمر اردبیل را یادآور شد و گفت: اشتغال اولویت اول مسئولان در کشور بوده و همه باید در این زمینه مصمم باشند.
وی سرمایه گذاری در مناطق محروم را مورد تاکید قرار داد و گفت: سرمایه گذاران مناطق محروم باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرند و همه بانک های عامل هم برای پرداخت تسهیلات بانکی مساعدت لازم را داشته باشند.
خدادادی برطرف شدن موانع موجود برای سرمایه گذاری را ضروری دانست و گفت: باید دیدگاه مسئولان برای سرمایه گذاری تغییر یابد و با هدف اشتغالزایی از سرمایه گذاران حمایت شود.
در این جلسه مشکلات واحدهای تولیدی شرکت فولاد سپهر، مجتمع صنعتی گوشت اردبیل و شرکت اندیشه‌ سازان صنعت پلیمر مورد بررسی قرار گرفت.
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.