به گزارش ایرنا صمد ایزانلو روز چهارشنبه در نشست هماهنگی ستاد خدمات سفر شیروان اظهار داشت: هنوز بسیاری از مناطق و جاذبه های گردشگری این شهرستان معرفی نشده است.
وی افزود: ایام نوروز فرصت مناسبی است تا با پذیرایی، مهمان نوازی و برخورد خوب با مسافران نوروزی، شهرستان را در حوزه های مختلف گردشگری، فرهنگی، مذهبی، دینی و... به آنان شناساند.
وی گفت: این خلاء را باید با استفاده از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد جبران کرد تا آنان بتوانند با شناخت درست و احساس تعلق اجتماعی و فرهنگی بالا، جاذبه های منطقه را با شیوه های مختلف به دیگران و از جمله مسافران و گردشگران معرفی کنند.
ایزانلو از آغاز منع حفاری و کنده کاری در این شهر برای ایام نوروز خبر داد و افزود: هلال احمر و اورژانس باید در ایام نوروز در آماده باش کامل باشند و در این ایام با برپایی سیاه چادر به گردشگران و مهمانان ارائه خدمت کنند.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شیروان نیز با اشاره به برپایی بازارچه های نوروزی از 25 اسفند امسال تا 15 فروردین 98 گفت: برپایی نوروزگاه از اقدامات دیگری است که مورد اقبال مسافران نوروزی است و باید برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت گیرد.
فرنوش راهدار اظهار داشت: در نوروزگاه ها ضمن استقرار راهنمایان، غرفه سوغات و صنایع دستی شهرستان نیز به گردشگران خدمات رسانی می کنند.
شهرستان شیروان در مسیر اصلی استان های شمالی به مشهد مقدس است که در ایام نوروز شاهد حضور انبوه مسافران و زائران است.
7186/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.