به گزارش ایرنا ولی الله حیاتی روز چهارشنبه در آیین نواختن زنگ نیکوکاری در هنرستان امام خمینی (ره) بجنورد افزود: این جشن به عنوان سنتی حسنه از حضرت امام به یادگار مانده است.
وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی بیشتر این سنت ها در جامعه، اظهار داشت: باید آحاد جامعه به ویژه دانش آموزان و جوانان را با این فرهنگ بیشتر آشنا کنیم.
حیاتی با قدردانی از مشارکت گسترده مردم در این جشن، افزود: اجرای طرح هایی از قبیل طرح اکرام ایتام توسط کمیته امداد قابل ستایش است که امیدواریم با جدیت بیشتر اجرا شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی نیز گفت: برگزاری جشن نیکوکاری در 626 مدرسه استان برنامه ریزی شده و اولیای دانش آموزان امسال برای کمک به همکلاسی های نیازمند فرزندانشان جدی تر پای کار آمده اند.
مجید الهی راد، با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ نوعدوستی در بین مردم، اظهار داشت: امسال جشن نیکوکاری در 811 پایگاه برگزار می شود.
وی یادآور شد: هم اینک در سطح استان 6 هزار و 500 دانش آموز ، هزار دانشجو و 6 هزار و 500 یتیم و فرزندان محرومان در قالب طرح محسنین زیر پوشش خدماات حمایتی این نهاد هستند.
وی اظهار داشت: در 11 ماهه امسال 170 میلیارد ریال توسط حامیان داخل و خارج استان به یتیمان کمک شد که 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشت.
ط/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.