به گزارش ایرنا ولی الله حیاتی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: یکی از نگرش های مقام عالی دولت در استان جوان گرایی و مشی اعتدال گرایی است.
وی با بیان این مطلب که افراط و تفریط از مضرات مهم برای یک حکومت است افزود: استفاده از نیروی جوان و کارشناس در کشور به منظور ایجاد انگیزه و همچنین توجه به خانواده های معظم شهدا باید مد نظر باشد.
وی با اشاره به راهپیمایی باشکوه مردم استان در 22 بهمن ماه گفت: با همه توطئه ها از سوی استکبار جهانی، ایران اسلامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری و آگاهی مردم با بصیرت همچون کوه استوار و با عزمت در برابر همه دسیسه ها ایستاده است.
وی افزود: مردم، انقلاب را از اعماق وجود دوست دارند زیرا که برای آن خون ها تقدیم کرده اند.
حیاتی تصریح کرد: خوابی که دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دیده اند هرگز تعبیر نخواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: هیچ بن بستی در اداره کشور وجود ندارد به شرط اینکه همه باهم تعامل و همکاری داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در مقابل تحریم ها و فشارها سر تعظیم فرود نمی آوریم گفت: همه مسئولان باید مشکلات مردم را شناسایی و به دنبال برطرف کردن آنان باشند.
فرماندار شهرستان مانه و سملقان نیز گفت: در جشن چهل سالگی انقلاب همه مردم پرشورتر از گذشته سهیم شدند.
محمود رضا معموری با اشاره به افزایش حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال در مانه و سملقان افزود: جنگ اقتصادی دشمن نمی تواند مردم ما را به زانو دربیاورد زیراکه مردم با همه مشکلات معیشتی باز هم صحنه ها را خالی نگذاشتند.
وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه مسئولیت ما را در قبال این مردم چند برابر کرده است.
وی به انتصاب های جدید در شهرستان اشاره و با بیان اینکه باید به انتخاب استاندار به عنوان مقام عالی استان احترام گذاشت افزود: انتخاب او، کارشناسی شده و دقیق است و استفاده از نیروهای جوان، قطعا تاثیر زیادی بر عملکرد و پیشرفت استان و شهرستان ها خواهد گذاشت.
وی با بیان اینکه در کار جدی هستم و با هیچ یک از مدیران تعارف ندارم افزود: اگر جایی کار مردم و شهرستان بر روی زمین بماند حتما برخورد جدی خواهم کرد.
فرماندار شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: روحیه تعامل و همکاری بین همه دستگاه های اجرایی باید قوی تر از گذشته باشد تا بتوانیم دست در دست یکدیگر بر مشکلات شهرستا فارغ شویم.
به گزارش ایرنا مسعود بخشی پور به عنوان معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان مانه و سملقان معرفی شد.
شهرستان مانه و سملقان 110 هزار نفر جمعیت دارد که با شش هزار متر مربع به عنوان پر وسعت ترین شهرستان استان خراسان شمالی است.
فرمانداری مانه و سملقان پیش از این با یک معاون اداره می شد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.