سیاوش وحدت روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان این که در مورد مشکلات صنایع کوچک دو نوع عارضه یابی سبک و سنگین انجام شده است، اظهار داشت: عارضه یابی سبک کارشناسان این شرکت در طی 3 سال متوالی در قالب خود اظهاری و پرشس نامه انجام شد.
وی با بیان این که در سال 95 مهم ترین مشکل 45 درصد از واحد های صنایع استان مشکل سرمایه گردش بود، افزود: در سال 96 این مشکل تأمین بازار فروش بود و امسال هم 71 درصد صنایع کوچک و متوسط استان با مشکل نبود و کمبود سرمایه در گردش مواجهند.
وی در مورد عارضه یابی سنگین نیز گفت: با توجه به قراردادی که با پارک و علم و فناوری خراسان شمالی منعقد کرده ایم، انجام عارضه یابی سنگین 40واحد صنعتی در طی دو سال به کارشناسان این پارک سپرده شد.
خراسان شمالی دارای 9 شهرک و پنج ناحیه صنعتی است و تاکنون بیش از 240 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان به بهره برداری رسیده که برای آنها بیش از 2 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
ب/ 6042
وی افزود: عارضه یابی 21 واحد صنعتی در سال جاری انجام و نتایج عارضه یابی 16 واحد توسط شرکت شهرک های صنعتی بررسی و نهایی شد و بقیه هم در حال بررسی است.
وی در مورد چگونگی انتخاب این واحد ها نیز گفت: این واحد ها از گروه های مختلف صنعتی مانند غذایی، فلزی،غیر فلزی و از تمام شهرک ها و نواحی صنعتی استان انتخاب شدند.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.