رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی روز یکشنبه در حاشیه کلنگ زنی این انبار دارویی، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، هدف از ساخت این انبار را مقابله با شرایط بحران و ذخیره دارو و تجهیزات پزشکی در استان، به عنوان یک ضرورت یاد کرد.
دکتر علی حق بین افزود: این انبار برای ذخیره داروی مورد نیاز با گستره یکهزار و ۲۰۰ مترمربع در 2 طبقه، با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

* بهره برداری از چهار طرح درمانی
وی گفت: همچنین امروز دستگاه جذب اتمی آزمایشگاه آنالیز نیز به منظور پایش میزان فلزات سنگین در مواد غذایی، آشامیدنی و آرایشی، بهداشتی با هزینه هشت میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
حق بین، افتتاح سامانه مدیریت بر مواد غذایی برای مکانیزاسیون فرآیندهای مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی با اعتبار ۴۳۲ میلیون ریال را از دیگر طرحهای افتتاحی برشمرد.
وی اظهار داشت: سامانه مدیریت اطلاعات آزمایشگاه نیز به منظور مکانیزاسیون فرآیندهای آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی و آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی با اعتبار ۶۰ میلیون ریال امروز راه اندازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همچنین از افتتاح غذاخوری دانشجویی ۱۶ آذر در محل سایت پردیس این دانشگاه خبر داد.
دکتر حق بین گفت: این مرکز دارای 2 سالن غذاخوری مجزا برای دانشجویان دختر و پسر مجموعا به ظرفیت ۴۰۰ نفر است و برای ساخت و تجهیز آن 6 میلیارد و 3۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.
دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی قریب به 2 هزار دانشجو دارد که در 17 رشته هفت دانشکده آن زیر نظر 192 عضو هیات علمی تحصیل می کنند.
هم اکنون در 12 بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی یکهزار و 455 تخت وجود دارد.
ط/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.