کوروش بهادری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این مطلب اظهار داشت: نبود کارشناسی درست در ایجاد زیرساخت های روستایی از سال های گذشته بوده است.
وی افزود: این مساله باعث شده هم اینک بسیاری از زمین های روباز ورزشی در روستاهای استان بلااستفاده باشد.
وی گفت: فرمانداران و روسای ادارات در ادوار گذشته نسبت به نیاز روستاها به اماکن ورزشی کارشناسی درستی نداشته و اعتبارات زیادی را صرف زیرساخت های ورزشی روستایی روباز کرده اند که هم اینک استفاده ای از آنها نمی شود و مورد استقبال نیستند.
بهادری گفت: در حال حاضر در بسیاری از روستاها افرادی در و پنجره بسیاری از این اماکن ورزشی را کنده و به سرقت برده اند و کسی نیز پاسخگو نیست.
وی با اشاره به مطلوب بودن وضعیت اماکن ورزشی و زیرساخت های روستایی و عشایری در استان، اظهار داشت: ورزش روستایی در سال های اخیر روز به روز پیشرفت کرده و سیر صعودی را طی می کند.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب در بخش ورزشی را اهمیت دادن به ورزش روستایی در طول 40 سال گذشته دانست و افزود: بها و ارزشی که بعد از انقلاب به روستاها با ایجاد زیرساخت ها و برگزاری مسابقات ورزشی داده شد چشمگیر بوده است.
وی در ادامه اظهار داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 27 محل ورزش روستایی در استان در حال بهره برداری است.
وی افزود: همچنین از مجموع 77 فضای روباز ورزشی موجود که در حال انجام است هفت فضا نیمه تمام است و برای 24 فضای سرپوشیده نیز پیگیر جذب اعتبار برای اتمام و بهره برداری از آنها هستیم.
اکنون 70 خانه ورزش روستایی در استان خراسان شمالی فعالیت دارند که برنامه ریزی شده این تعداد تا پایان امسال به 100 باب برسد.
در استان خراسان شمالی 27 هزار ورزشکار سازمان یافته در 45 هیات ورزشی فعالیت دارند.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.