محمد جهانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد کل بازنشستگان این شهرستان اعم از مستمری بگیر، از کار افتاده و فوتی، 3 هزار و 867 نفر هستند که میانگین پرداختی برای هر نفر ماهانه 12 میلیون ریال است.
وی با اشاره به افزایش تعداد بازنشستگان تامین اجتماعی این شهرستان در سال جاری گفت: پارسال مجموع کل بازنشستگان 3 هزار و 830 نفر بود که در 9 ماهه نخست امسال به 3 هزار و 867 نفر افزایش پیدا کرده است.
جهانی افزود: افرادی که با 10 سال سابقه کاری خود را بازنشسته می کنند با شرط سنی برای آقایان 60 سال و خانم ها 55 سال، ماهانه 4 میلیون و 500 هزار ریال مستمری برای آنان پرداخت می شود.
رییس شعبه تامین اجتماعی شیروان گفت: هم اکنون 167 نفر از این سازمان بیمه بیکاری دریافت می کنند که میانگین پرداختی ماهانه برای هر نفر 11 میلیون ریال است.
جهانی افزود: در 9 ماهه نخست امسال، 2 میلیارد و 750 میلیون ریال بابت بیمه بیکاری افراد تحت پوشش این سازمان در شهرستان پرداخت شده است.
در مجموع تعداد افراد تحت پوشش حمایت های این سازمان در بخش بیمه شدگان و مستمری بگیران، 63 هزار نفر هستند که نسبت به جمعیت شهرستان 44 درصد از حمایت های این سازمان برخوردارند.
شهرستان 157 هزار نفری شیروان در 60 کیلومتری شرق بجنورد واقع است که این شهرستان به عنوان پرجمعیت منطقه خراسان شمالی بعد از مرکز این استان است.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.