عیسی پورنادری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مسابقات که دیروز به میزبانی شهرستان جاجرم در رده های بزرگسالان، جوانان و نوجوانان برگزار شد، اسفراین با 104امتیاز و جاجرم با 83 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.
وی افزود: در این مسابقات در بخش انفرادی بزرگسالان در 60 کیلوگرم مهدی علمی از اسفراین، 70 کیلوگرم حمید الهیان از جاجرم، 80 کیلوگرم احمد جفاکش از جاجرم اول شدند.
وی گفت: همچنین در وزن 90 کیلوگرم عباس داوری از بجنورد، 100 کیلوگرم مجتبی کلانتریان از بجنورد و در 100+ کیلوگرم رضا حسن زاده از شیروان مقام های اول را به خود اختصاص دادند.
پورنادری اظهار داشت: در رده جوانان نیز مهدی ضرغامی در 60 کیلوگرم از اسفراین، محسن نیستانی در 70 کیلوگرم از بجنورد، خشایار طاهرپور در 80 کیلوگرم از اسفراین اول شدند.
وی افزود: جلال خوش قامت در 90 کیلوگرم از شیروان، میلاد علیزاده در 100 کیلوگرم از اسفراین و محمد مرگن در 100+ کیلوگرم از گرمه موفق به کسب عناوین اول شدند.
رئیس هیات کشتی خراسان شمالی گفت: همچنین در بخش نوجوانان علی غلامی در 50 کیلوگرم از گرمه، علیرضا حیدری در 60 کیلوگرم از شیروان، مسعود نیستانی در 70 کیلوگرم از بجنورد و امیرحسین علیپور در 80 کیلوگرم از بجنورد حائز عناوین نخست شدند.
هیات کشتی آزاد و فرنگی خراسان شمالی افزون بر 2 هزار و 700کشتی گیر را زیر پوشش دارد.
ط/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.