به گزارش ایرنا، یونس روحانی روز سه شنبه در نشست هماهنگی 9دی در شیروان اظهار داشت: وقتی دشمنان در فتنه سال 88 که به دنبال سقوط نظام بودند نتوانستند کاری از پیش ببرند، امروز 40 سالگی انقلاب را هدف قرار داده اند.
وی گفت: دشمنان در پی تبلیغات روانی گسترده ای هستند که برای چندمین بار بین مردم و مسئولان نظام فاصله بیندازند و از این رو حماسه 9 دی و بزرگداشت این روز می تواند در نقش برآب کردن نقشه های آنان موثر باشد.
وی گفت: در مراسم بزرگداشت 9 دی امسال باید بگونه ای برنامه ریزی و اقدام شود که دستاوردها و ارزش های انقلاب 40 ساله ایران برای مردم به خوبی تبیین شود.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شیروان هم گفت: 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بود که هیات های مذهبی و تشکل های مردمی نقش مهم و تعیین کننده ای در آن داشتند.
حجت الاسلام محمود عزیزی افزود: روش دشمنان نظام همواره ایجاد دو دستگی میان مردم است و از این رو اگر در روز 9 دی به فرمان رهبر لبیک نمی گفتند و پای کار نمی آمدند دشمنان ما به پیروزی نزدیک می شدند.
محمد محمدزاده رییس هیات مذهبی شیروان گفت: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 9 دی نه به گفتن سران و استکبار جهانی بود که این خود بصیرت و ایستادگی مردم را نشان می دهد.
حماسه 9 دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.