به گزارش ایرنا سیدراضی نوری روز شنبه در رژه مشترک نیروهای مسلح در گلزار شهدای شوش افزود: دفاع مقدس یکی از افتخارات نظام و ملت است.
وی اظهار داشت: خدمات و جانفشانی های ایثارگران دوران دفاع مقدس در تاریخ ایران اسلامی به عنوان سند افتخار آفرین ثبت شده است.
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی افزود: عزت و عظمت کنونی ایران اسلامی مرهون دلاورمردی ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام است.
وی گفت: باید با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داریم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش نیز در این آیین هدف از برگزاری رژه نیروهای مسلح را نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: هشت سال دفاع مقدس به دست مایه ای برای مقاومت و پایداری ملت بزرگ ایران علیه زورگویی کشورهای استکباری تبدیل شده است.
سروان پاسدار علیرضا ایمانی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اقتداری بی پایان برای نظام اسلامی هستند و باید این اقتدار سال به سال افزایش یابد.
امام جمعه موقت شوش نیز با تاکید بر لزوم تداوم راه شهدا اظهار داشت: شهدا باعزت و افتخار دین اسلام و خون خود را در راه میهن اسلامی تقدیم کردند.
حجت الاسلام عبدالرزاق عفری عزت و عظمت کنونی ایران اسلامی را مرهون دلاورمردی ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام دانست و افزود: شهدا با ایثار خود افتخار وعزت را برای کشور به ارمغان آوردند.
وی گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس چنان ضربه ای به دشمن وارد کردند که استکبار جهانی تاکنون غیر از رجز خوانی چیزی برای عرضه پیدا نکرده است.
فرماندارشهرستان شوش نیز در این مراسم اظهار داشت: دشمنان در تمام لحظه ها دست از انقلاب و نظام برنمی دارند که منشا آن همان حرکت پیامبرو اهل بیت(ع) است.
عدنان غزی افزود: هیچگاه دشمنان دست از کارشکنی و جنگ های اقتصادی، روانی و نظامی برنمی دارند.
وی تنها راه مقابله با دشمنان را وحدت، همدلی و یکپارچگی عنوان کرد و گفت:‌ نظام اسلامی در صورت نبود فداکاری ها و ایثارگری های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس وجود نداشت.
رییس شورای تامین شهرستان شوش افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت ایثارگری های ملت به ویژه شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اقتدار دارد.
هزاران نفر از بسیجیان، نیروهای مسلح و عشایر منطقه در نخستین روز از هفته دفاع مقدس با اجرای آیین رژه با شکوه از مقابل جایگاه و در مجاورت گلزارشهدای شهر شوش یاد و خاطره روزهای ایثار و شهادت را در اذهان زنده کردند.
شرکت کنندگان در این آیین با حضور بر مزار شهدا وقرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشتند.
7280/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.