به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی اسفراین در روز سه شنبه، در آخرین گزارش پایگاه استنادی تامسون روتیرز (ISI-ESI) دکتر «محمد حاتمی»، در فهرست یک درصدی دانشمندان برتر دنیا جای گرفت.
دکتر حاتمی، استادیار گروه مهندسی مکانیک این مجتمع است که پیش از این 2 دوره به عنوان پژوهشگر برتر استان خراسان شمالی و پنج دوره پژوهشگر برتر این مجتمع شناخته شده است.
وی دارای 120 مقاله نمایه شده در اسکوپوس، چهار جلد تالیف و ترجمه کتب فارسی و لاتین، هشت طرح پژوهشی در ارتباط با صنعت و نیز 9 مقاله پراستناد است.
پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز که به معرفی دانشمندان برتر دنیا پرداخته و هر 2 ماه براساس آخرین تحولات در شبکه علم بین الملل به روز می شود، مرجع علمی گزینش دانشمندان برتر جهان است.
آی.اس.آی برای انتخاب دانشمندان برتر دنیا، تعداد استنادهای صورت گرفته به پژوهش های محققان دنیا در 10 سال اخیر را بررسی و آنان را در 22 رشته موضوعی طبقه بندی کرده و به معرفی یک درصد برتر از هر رشته می پردازد.
بر اساس آخرین اطلاعات استخراج شده از این نهاد علمی تاکنون مجموعا 228 ایرانی به عنوان طلایه داران برتر علم شناخته شده اند.
مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در سال 91 تاسیس شد که هم اکنون دارای 13 رشته فنی و مهندسی با 51 عضو هیات علمی و حدود 2 هزار دانشجو است.
5132/7189
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.