دکتر علیرضا حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 845 دانشجوی دختر در 17 رشته گرایش توسط سازمان سنجش به این مرکز آموزش عالی معرفی شدند.
وی افزود: 23 دانشجو در رشته های زبان انگلیسی و ادبیات عربی نیز در دوره کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش به دانشگاه کوثر معرفی شدند.
وی با بیان اینکه کار ثبت نام این دانشجو ها به صورت الکترونیکی انجام شده است افزود: این دانشجویان هم اکنون انتخاب واحد می کنند.
حسینی با بیان اینکه از تمام کشور دانشجو وارد این مرکز آموزش عالی شده است اظهار داشت: 54 استاد عضو هیات علمی و شماری اساتید مدعو که دارای سابقه پژوهشی و آموزشی درخشان هستند وظیفه آموزش دانشجویان این دانشگاه را بر عهده دارند.
وی با بیان اینکه دانشجویان برای خوابگاه هیچ نگرانی نداشته باشند افزود: فضای خوابگاهی مورد نیاز برای دانشجویان این دانشگاه فراهم و حتی این فضاها به امکانات ورزشی و بازی های سبک نیز تجهیز شده است و مشاور نیز برای خوابگاه ها در نظر گرفته ایم.
رییس دانشگاه کوثر بجنورد اشاره ای به بنیاد خیریه کوثر نیز کرد و گفت: دانشجویانی که از نظر مالی مشکل دارند به این مرکز معرفی خواهند شد و برای تامین خوابگاه و شهریه دانشجویی به آنان کمک می شود.
دانشگاه کوثر ویژه خواهران سال 91 با هفت رشته تحصیلی با 250 دانشجو فعالیت آموشی خود را آغاز کرد و هم اکنون از نظر تعداد دانشجو تک جنسیتی در بین دانشگاه های کشور از لحاظ تعداد دانشجو رتبه دوم را دارد.
هم اکنون دو هزار و 700 دانشجو در 17 رشته گرایش در سه دانشکده علوم انسانی، علوم پایه و علوم فنی و مهندسی این دانشگاه تحصیل می کنند.
در استان خراسان شمالی بیش از 40 هزار دانشجو در دانشگاه های دولتی، پیام نور، آزاد و سایر تحصیل می کنند.
3007/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.