غلامحسن صفایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 38 گلزار شهدا در سطح روستاهای شهرستان بوده که از این تعداد 32 گلزار بهسازی شده است و با تکمیل این 6 گلزار دیگر بودجه این بخش قطع خواهد شد.
وی گفت: با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از ساخت گلزار شهدا می گذرد بهسازی آنها جزو اولویت ها و ضرورت ها است زیرا که خانواده شهدا در اواخر هفته به این مکان می روند و درست نیست با این منظر مواجه شوند.
صفایی با بیان اینکه برخلاف باور عموم مردم این کار را بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران می دانند افزود: نظافت، حفظ، نگهداری گلزار شهدا به شهرداری و دهیاری ها است که فعلا بودجه ندارند و انتظار می رود این مورد در بودجه دهیاری و شهرداری ها دیده شود تا مطالبه گری کنیم.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان ضمن تاکید بر بهسازی و مرمت گلزار شهدا در روستاها گفت: طبق تفاهم نامه صورت گرفته بین بنیاد شهید و وزارت کشور، حفظ و نگهداری گلزار شهدا بر عهده دهیاری ها و شهرداری ها است.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که در دوران دفاع مقدس 636 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کررده اسست.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.