سرهنگ علیرضا حسین زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تصادف یک دستگاه سواری با موتورسیکلت در کیلومتر 30 محور فرعی شیروان یک مجروح به همراه داشت.
وی علت اصلی این حادثه را تجاوز به چپ خودروی سواری اعلام کرد.
سرهنگ حسین زاده اظهار داشت: همچنین واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در کیلومتر 10 محور فرعی صفی آباد اسفراین نیز منجر به مجروح شدن 2 نفر شد که علت اصلی این حادثه عدم توجه به جلو بوده است.
وی گفت: در محور فرعی چلو شیروان نیز عدم توجه به جلو راننده پراید منجر به تصادف با عابر پیاده شد که یک نفر مجروح به دنبال داشت.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به اینکه روز جمعه بیشتر همشهریان برای تفریح به اطراف شهر و روستاها عزیمت می کردند تمامی این تصادفات در محورهای فرعی این استان بوده است.
وی افزود: در این راستا از مردم استان تقاضا می شود برای اینکه مشکلی برای خود و خانواده در روز تعطیل به وجود نیاورند حتما نکات ایمنی را در هنگام تردد بویژه در محورهای فرعی به دلیل عرض کم جاده رعایت کنند.
استان چهار فصل خراسان شمالی سرزمین جاذبه های طبیعی و تاریخی، مکانی دیدنی برای مردم این دیار و گردشگران داخلی است که می توانند در همه فصول از آن بهره ببرند.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.