به گزارش ایرنا، صدها ورزش دوست و ورزشکار شهر 210 هزار نفری بجنورد مرکز خراسان شمالی در نخستین روز از هفته تربیت بدنی و سلامت در مجموعه بزرگ شهربازی بجنورد گرد هم آمدند تا با ایجاد نشاط و تندرستی،
یک صبح خوب و شاد را آغاز کنند.
انجام انواع حرکات ورزش صبحگاهی ورزشکان زن از جلوه های زیبایی این همایش مردمی بود.
رئیس هیات ورزشهای همگانی بجنورد در این همایش با اشاره به حضور 98 درصدی بانوان در این همایش گفت: این قشر از جامعه در تمامی میادین ورزشی صدرنشین هستند.
صدیقه وفایی افزود: با این وجود ورزش بانوان استان نیازمند امکانات و تجهیزات مناسب و حمایت بیشتر مسئولان است.
وی اظهار داشت: هم اینک ایستگاه های ورزشی در شهرک فرهنگیان، پارک آفرینش و شهربازی راه اندازی شده که بانوان می توانند به صورت رایگان در آنها ورزش کنند.
وفایی گفت: در ورزشگاه پارک تفریحی شهربازی، شهرک گلستان و سالن ورزشی علیدخت نیز این ایستگاه ها بتازگی راه اندازی شده که مورد استقبال بسیار زیاد بانوان قرار گرفته است.
وی با اشاره به نیاز استان به تجهیزات مورد نیاز ورزش بانوان، ابراز امیدواری کرد: بسترهای لازم برای ورزش بانوان بیش از پیش فراهم شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی نیز در این همایش گفت: در این هفته بیش از 600 برنامه متنوع درحوزه های مختلف ورزشی برگزار می شود.
کوروش بهادری افزود: این برنامه ها بیشتر با اولویت ورزش های همگانی بویژه در بخش بانوان طراحی شده تا عموم مردم از آن بهره مند شوند.
وی از مردم خراسان شمالی به عنوان مردمی ورزشی یاد کرد و گفت: نمی توان برای ورزش استان تعریف و تعبیری داشت زیرا که مردم این استان حتی در پیاده روها و در هر ساعت از شبانه روز در حال ورزش هستند و جزو جدایی ناپذیر از زندگی آنها شده است.
بهادری یادآور شد: هم اینک در تمامی ایستگاه های ورزشی شهر بجنورد هر صبح و شام مردم در حال ورزش هستند و ورزشکاران این استان در سطح حرفه ای مقام های بسیار خوبی در سطح کشوری و بین المللی کسب کرده اند.
در خراسان شمالی 27 هزار ورزشکار سازمان یافته در 45 هیات ورزشی فعالیت دارند.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.