روز گذشته پیام هایی در فضای مجازی و کانال های محلی مبنی بر تعطیلی مدرسه روستای خرق توسط اولیای دانش آموزان به دلیل تخریبی بودن آن منتشر شد.
رئیس آموزش و پرورش فاروج به خبرنگار ایرنا گفت: این دبستان نسبت به برخی دیگر از آموزشگاه های روستایی و حتی شهری از استحکام بیشتری برخوردار است.
مجید معتمدی افزود: البته اگر بنا بر نوسازی هم باشد در این شهرستان مدارسی هستند که به لحاظ سابقه ساخت از مدرسه روستای خرق قدیمی تر بوده و در اولویت نوسازی اند.
وی گفت: هماهنگی لازم با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مبنی بر تخریب و بازسازی برخی از مدارس روستایی شهرستان با توجه به اولویت آنها، صورت گرفته است.
بخشدار بخش مرکزی فاروج نیز به خبرنگار ایرنا گفت: مدرسه شهید صبوری خرق ساختمانی نسبتا قدیمی دارد اما در حال حاضر قابل استفاده و فعال است.
رضا قاسم زاده افزود: نوسازی این مدرسه به بنیاد برکت پیشنهاد شده و پیگیر تامین زمین برای ساخت مدرسه جدیدیم که در صورت موافقت بنیاد برکت، ساخت آن در سال آینده آغاز می شود.
روستای خرق در 60 کیلومتری شهر فاروج، دارای 2 واحد آموزشی ابتدایی و متوسطه دوم است.
مدرسه شهید صبوری خرق دارای 80 دانش آموز است که از این تعداد 13 نفر پیش دبستانی و 67 نفر در پایه های مختلف تحصیل می کنند.
5132/7187
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.