جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم گفت: مقام معظم رهبری بر تحرک، کارآمدی و پاسخ به نیازهای عملیاتی روز تأکید دارند و به این منظور در نیروی زمینی 28 طرح آماده کردیم که 25 مورد آن به صورت مستقیم مربوط به نیروی انسانی است.
امیر سرتیپ نوذر نعمتی افزود: اگر بتوانیم 10 تا 15 درصد از فرامین مقام معظم رهبری را در میدان عمل اجرا کنیم هر روز بهتر از دیروز و هر سال بهتر از پارسال می‌شویم.
وی انتصاب سلسله مراتب فرماندهی این نیرو توسط نائب امام زمان(عج) را افتخارآمیز دانست و افزود: عزت و عظمت ما در دنیا به خاطر پیروی از مسیر ولایت است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش هم گفت: یکی از مشکلات ما این است به برخی تعالیم اسلام عمل می کنیم و به برخی عمل نمی‌کنیم، نگاه ما به خارج است و امید به دیگران داریم در حالی که باید همه پنجره ها به جز پنجره خدا را بسته و تنها به او تکیه کنیم در غیر این صورت هر کاری انجام دهیم به نتیجه نمی رسیم.
حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی افزود: اسلام مظلوم است و به آن عمل نمی شود اما متهم می شود که نمی تواند جامعه اسلامی را اداره کند.
وی با بیان اینکه سرعت، دقت، صحت، حسن خلق از ویژگی‌های یک نیروی انسانی ممتاز است، افزود: خود را در محضر خدا دیدن و داشتن وجدان کاری و انضباط از دیگر ویژگی‌های نیروی انسانی ممتاز است.
شانزدهمین همایش تجلیل از کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوم شهریورماه با حضور 272 نفر از ممتازان این نیرو با خانواده‌هایشان در مشهد آغاز شده بود.
7507/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.