آیت الله سیداحمد علم الهدی روز دوشنبه در آیین آغاز به کار موسسه تبلیغی فصل الخطاب در مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد افزود: پیامبر (ص) اولین منبری دنیا بود و از آن زمان هر روش تبلیغی که آمده کهنه شده و از بین رفته اما منبر سر جای خود باقی است.
وی با بیان اینکه توسل به امامان اطهار (ع) از اصول اولیه و کلی منبر است، افزود: یک مبلغ باید به حرفهایی که می زند ایمان و اعتقاد داشته باشد و گرنه حرف او در مخاطب اثر نمی کند.
وی گفت: در عرصه تبلیغ باید نوکر اهل بیت باشیم، اگر نوکر بودیم آنها همه چیز زندگی ما را اداره می کنند و در شب اول قبر هم به فریاد می رسند.
امام جمعه مشهد با بیان اینکه منبر رفتن نباید بدون مطالعه باشد، افزود: علاوه بر مطالعه، تحلیل مسائل سیاسی و اجتماعی هم مهم است. یکی از ویژگی هایی که شهید مطهری را از دیگران متمایز می کرد تحلیل هایی بود که او در خصوص موضوعات مختلف انجام می داد.
آیت الله علم الهدی گفت: مبلغ نباید از حرف قدرتمندان، سیاسیون، مردم و حتی ناسزا شنیدن و کشته شدن هراس داشته باشد، هیچ آفتی از ترس برای یک مبلغ بدتر نیست. ما نوکر امام حسین(ع) هستیم وقتی ارباب ما را قطعه قطعه کردند هر بلایی که سر ما بیایید از آن بدتر نیست. باید برای خدا حرف زد و جلو رفت.

*موسسه فصل الخطاب بازوی تبلیغی حوزه علمیه است
عضو شورای راهبردی موسسه تخصصی تبلیغ در خصوص این موسسه به خبرنگار ایرنا گفت: این موسسه با مجوز شورای عالی حوزه علمیه، به عنوان بازوی تبلیغی حوزه علمیه عمل می کند.
حجت الاسلام احمد صابری تولایی با بیان اینکه همه مجموعه های تبلیغی استان نماینده ای در شورای راهبردی این موسسه دارند، افزود: موسسه تخصصی تبلیغ فصل الخطاب در رشته های خطابه، رسانه و بین الملل 135 طلبه سطح 2 تا چهار را پذیرفته که به مدت 2 سال دروس عمومی و 2 سال هم به صورت تخصصی آموزش می بینند.
7507/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.