فرماندار ویژه سبزوار روز یکشنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: 55 طرح آبیاری نوین به طول 395 کیلومتر در سطح سه هزار و 750 هکتار در این شهرستان با اعتبار 191 میلیارد و 250 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.
احمد برادران افزود: همچنین یک واحد گاوداری صنعتی در مساحت پنج هزار متر مربع با اعتبار 32 میلیارد ریال با میزان تولید سه تن شیر در روز و ظرفیت اشتغال هشت نفر آغاز به کار کرد.
وی تصریح کرد: پنج طرح صنعتی شامل کارخانه قند محسنی، شرکت اسرار پویا شرق، کارخانه پولاد صنعت آذربرزین مهر، درب و پنجره عایق ساوین و یک واحد کیک و کلوچه با مجموع اعتبار 86 میلیارد ریال و با اشتغال مستقیم 70 نفر به بهر برداری رسید.
فرماندار سبزوار با اشاره به دستاوردهای نظام و دولت تدبیر و امید افزود: بیمارستان 245 تختخوابی حشمیته سبزوار با اعتبار 650 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی راه اندازی اورژانس هوایی در سبزوار را از دیگر دستاوردهای دولت دانست و گفت: برای ساخت این پایگاه بیش از پنج میلیارد ریال هزینه شد و این بالگرد با اجاره ماهانه یک میلیارد و 700 میلیون ریال از هوانیروز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد.
وی با اشاره به طرح گازرسانی به روستاهای سبزوار گفت: تا پایان سال 97، تمامی روستاهای بالای 20 خانواری از نعمت گاز بهره مند می شوند.
شهرستان 306 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7495/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.