* روزنامه شهرآرا:
این روزنامه عنوان 'سقف دست نیافتنی' را در تیتر نخست خود چاپ کرد که به افزایش 30 درصدی قیمت مسکن در مشهد و توقف خرید و فروش آن اختصاص دارد.
عکس نخست روزنامه شهرآرا نیز با عنوان 'یک آبگرمکن و 10 کشته' تصریوی از انفجار آبگرمکن در خیابان پورسینای شهرک شهید رجایی مشهد است.

* روزنامه قدس:
این روزنامه با روتیتر 'قدس در آستانه استیضاح مسعود کرباسیان بررسی می کند' نوشت: وزارت اقتصاد فرمانده بی نقشه.
عکس نخست روزنامه قدس هم با عنوان 'تازه فهمیدیم جنگ چیست' به تصویر گفت وگوی قدس با 'حمیدرضا آذرنگ' بازیگر فیلم تنگه ابوقریب اختصاص دارد.

* ویژه نامه استانی روزنامه قدس:
این ویژه نامه عنوان 'برای مجتمع فولاد تربت حیدریه یک قطره آب نداریم' را به نقل از مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی برای تیتر نخست خود انتخاب کرد.
عکس نخست این ویژه نامه هم با عنوان 'همراه سرای بیمارستان کلینیک شد' به تصویر همراه سرای بیمارستان امام رضا (ع) که در حال تبدیل شدن به کلینیک دندانپزشکی است اختصاص دارد.

* روزنامه خراسان:
این روزنامه با روتیتر 'پاداش به سوت زنان' نوشت: پنج درصد مبلغ فساد به افشا کنندگان اختصاص می یابد.
عکس نخست این روزنامه نیز با عنوان 'رکورد 19 ساله جهان در جاکارتا فروریخت'، به تصویری از سهراب مرادی در مسابقات وزنه برداری جاکارتا اختصاص دارد.

* ویژه نامه خراسان رضوی:
این ویژه نامه عنوان 'کارنامه اقتصادی استان' را برای تیتر نخست خود انتخاب کرد که به سخنان معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی در روزنامه خراسان اختصاص دارد.
عکس نخست ویژه نامه خراسان رضوی نیز با عنوان 'خنیاگران جوان خراسانی' مربوط به حضور هنرمندان موسیقی مقامی خراسان در جشنواره ملی موسیقی جوان است.
3027 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.