فرماندار ویژه تربت حیدریه در مراسم بهره برداری پروژه های شهرداری این شهر گفت: برای بهره برداری از این پروژه ها در مجموع 230 میلیارد ریال هزینه شده است.
علی رستمی افزود: مهمترین این پروژه ها در بخشهای راهسازی، آب و فاضلاب روستایی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و خدمات شهری اجرا شده اند.
وی محل اجرای بیشترین پروژه ها را بخش مرکزی و رخ ذکر و بیان کرد: در بخش مرکزی تربت حدریه 26 طرح با هزینه 141 میلیارد ریال و در بخش رخ 28 پروژه با هزینه 76 میلیارد ریال بهره برداری شد. کدکن و بایگ نیز به ترتیب 12 و یک پروژه دارند که برای بهره برداری از آنها به ترتیب 125 میلیارد و نیز 350 میلیون ریال هزینه شده است.
شهردار تربت حیدریه نیز پروژه های این نهاد را شامل سه بخش ذکر و بیان کرد: بخش نخست پروژه های بازآفرینی شامل خیابانسازی محلات حاشیه شهر در پنج محله رباط بالا، رباط پایین، ملکی، قاسم آباد و حیدرآباد است. در این چارچوب 40 هزار مترمربع از محل قیرهای رایگان آسفالت شد. جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت این محلات نیز 15میلیارد ریال هزینه در بر داشت.
محمدصادق مجتهدی افزود: بخش دوم پروژه های عمرانی از محل اعتبارات دولتی شامل سه پروژه کانال آبهای سطحی بلوار مدرس، ادامه بلوار باهنر و اسکان موقت مسافران در پارک ثامن با هزینه 56 میلیارد ریال است.
وی ادامه داد: بخش سوم پروژه ها از محل اعتبارات داخلی شهرداری شامل احداث سرویسهای بهداشتی پارک پیشگو، پل مقابل دانشگاه پیام نور، اصلاح هندسی میدان دژبان، اصلاح هندسی سه راه ابوذرغفاری و اجرای 30 مورد تعهدات مردمی در خصوص آسفالت معابر فرعی با صرف 175 میلیارد ریال اعتبار است.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حبدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
6121/7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.