به گزارش ایرنا، امیدعلی سبزی روز دوشنبه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران استان ایلام اظهار داشت: از ابتدای دولت تدبیر و امید سه هزار میلیارد ریال در حوزه های بهداشت و درمان، آب و فاضلاب، کشاورزی، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، طرح های هادی، دهیاری ها، کمیته امداد، بنیاد شهید، ورزش و جوانان و خدمات رسانی به عشایر و روستاییان هزینه شده است.
وی افزود: در حوزه اشتغالزایی روستایی 104 طرح با اعتبار بیش از 90 میلیارد ریال و اشتغال 248 نفر قرارداد منعقد شده است.
سبزی در خصوص تونل قلاجه یادآور شد: 80 درصد بهسازی این تونل با 2 هزار و 500 متر طول در دولت تدبیر و امید صورت گرفته و تنها روشنایی و سیستم تهویه ناتمام مانده که در حال انجام است و قبل از اربعین امسال به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه 100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار در این شهرستان دارای گاز خانگی هستند، گفت: کارخانه آسفالت شهرداری ایوان نیز در هفته دولت به بهره برداری می رسد و با بازدید از تمام طرح های صنعتی راکد بدنبال راه اندازی مجدد آنها هستیم.
به گفته فرماندار ایوان پس از پیگیری و رایزنی با کشاورزان و مالکان اراضی اقدامات اولیه برای ایجاد کمربندی ایوان صورت گرفته و امیدواریم در هفته دولت این پروژه نیز به بهره برداری برسد.
سبزی به اقدامات دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: تلاش های دولت را در خصوص برجام زیر سوال نبریم و با دیدی منصفانه اقدامات در این راستا را بصورت شفاف به اطلاع مردم برسانیم.
وی در زمینه مبارزه با آسیب های اجتماعی نیز گفت: همه مسئولان در تلاشند علاوه بر بهبود وضعیت اشتغال زمینه های نشاط اجتماعی را نیز فراهم کنند چرا که ایجاد نشاط در جامعه تنها برگزاری کنسرت و موسیقی نیست و بطور جدی پیگیر اقدامات مناسب در این راستا هستیم.
فرماندار ایوان در خصوص اداراتی که با رسانه ها ارتباط خوبی ندارند و پاسخگو نیستند، گفت: همه ادارات این شهرستان باید عملکرد خود را به مردم و رسانه ها گزارش دهند و دستگاه هایی که پاسخگوی رسانه ها نباشند اعتبارشان کاسته می شود.
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.