مجتبی شاکری روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان با اشاره به حساسیت حرفه خبرنگاری افزود: خبرنگاران به عنوان چشم بینا و زبان گویا، نقش مهمی در امید آفرینی در جامعه دارند.
وی ایمان، تقوا، صراحت و صداقت در گفتار، اطلاع رسانی به موقع و صحیح را از جمله رسالت های خبرنگار عنوان کرد و اظهار داشت: خبرنگاران با انعکاس واقعیت ‌های جامعه می توانند به مردم امید بدهند و باعث برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی و اجتماعی شوند.
وی با بیان اینکه دشمنان با مسموم کردن فضای مجازی، حس نا امیدی در جامعه القا می کنند گفت: باید تلاش کنیم با هم افزایی بیشتر و همراهی مردم از این مقطع سخت به راحتی عبور کنیم.
شاکری افزود: به رغم مشکلات اعتباری کارهای بسیار خوبی در این شهرستان صورت گرفته و پروژه های عمرانی در حال اجرا است که امیدواریم بتوانیم عملکرد دولت را در هفته دولت با کمک اصحاب رسانه به خوبی منعکس کنیم.
امام جمعه خلیل ‌آباد نیز در این مراسم گفت: خبررسانی حرفه مهم و با ارزشی است و هنگامی که با تعابیر ارزشمندانه و صداقت و امانت ‌داری همراه شود ارزش مضاعف پیدا می کند.
حجت الاسلام علی ناهیدی افزود: خبرنگار باید مورد اعتماد، با تقوا، صادق و با اطلاع باشد.
وی اظهار داشت: بیش از 159 آیه قرآن در باره خبر و خبرنگاری است و تعابیر آیات قرآن خطاب به پیامبر (ص) در باره خبررسانی، نشان دهنده تأثیر گذاری رویدادها و حوادث و تأثیر مثبت و منفی خبر در جامعه است.
خلیل آباد در 242 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7497 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.