شهناز رمارم روز چهارشنبه در جریان بازدید اعضای شورای شهر مشهد از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی افزود: روز خبرنگار در حقیقت روز ایرناست و شهید صارمی نماد خبرنگار آزاداندیش است.
وی با بیان اینکه خبرنگاران رکن چهارم دموکراسی هستند، بیان کرد: چنانچه خبرنگاران بتوانند اطلاع رسانی آزاد در جامعه داشته باشند، بخش زیادی از مشکلات جامعه حل و تعداد پرونده های قضایی کاهش می یابد.
رمارم ادامه داد: عموما صاحبان قدرتی که می خواهند از قدرت سوءاستفاده کنند با خبرنگاران رابطه خوبی ندارند ولی مدیریت شهری و شورای پنجم شهر مشهد از آغاز فعالیت، بنا را بر شفافیت گذاشته است.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد افزود: سیاست گذاری و نظارت بر مدیریت شهری از کارکردهای شورای شهر است و خبرنگاران می توانند با گزارش های دقیق و نقدهای سازنده نقش مهمی در سیاست گذاریها داشته باشند.
رمارم گفت: از آغاز فعالیت شورای پنجم، ایرنا همراهی خوبی با شورای شهر داشته و از نقدهای این رسانه و تمام نقدهای سازنده استقبال می کنیم .
مجتبی بهاروند، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد نیز در جریان این بازدید گفت: ایرنا به عنوان خبرگزاری دولتی باید همراهی بیشتری با شورای شهر داشته باشد.
به مناسبت روز خبرنگار، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد، روسای کمیسیون های حقوقی و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر و اعضای هیات رئیسه این نهاد از خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان رضوی بازدید کردند.
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.