رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، ضمن تاکید به احترام خبرنگار، گفت: اگر فضا برای نقد منصفانه رسانه‌ها مهیا باشد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش ایلنا، اکبر سلیم نژاد در آستانه روز خبرنگار با تبریک به جامعه خبری؛ گفت:  رسانه ها کمک زیادی به شورای پنجم داشته اند  وظیفه خود می‌دانم از زحمات تمام آنان که خالصانه و دلسوزانه برای آبادانی شهر قلم زدند، تشکر کنم.   

وی با اشاره به این که اهالی رسانه احترام می خواهند نه ترحم، یادآور شد: امیدوارم که اینطور نباشد، اما بهتر است به جای نگاه‌های بالا به پایین و نگاه های ابزاری،خبرنگاران را تکریم کنیم و به معنای واقعیِ کلمه کنارشان باشیم، و الا در ظاهر همه رکن چهارم دموکراسی را دوست دارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، ادامه داد: این که سالی یک بار و برای خالی نبودن عریضه خودمان را قدردانِ تلاش های خبرنگاران نشان دهیم به عقیده من "تکریم" نیست و بیشتر به یک بازیِ سرگرم کننده شبیه است.   

سلیم نژاد تاکید کرد: باز گذاشتن فضا برای نقد منصفانه و مشاوره گرفتن برای خارج شدن از مسیرهای پر هزینه و پیدا کردن راه‌های درست تنها وظیفه‌ای است که مسئولان در قبال مطبوعاتی ها دارند و الا چیزی به غیر از این، بیشتر ترحم است تا تکریم.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.