سیدمجتبی احمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کاروان شامل کمک های انسانی، اقلام دارویی، خوراکی و حمایتی برای مردم منطقه است.
وی بااشاره به اعزام تیم های ارزیاب این استان به زهک با هدف سنجش موقعیت و نیازها، افزود: در این راستا سه خانه بهداشت و یک درمانگاه برای استقرار تیم عملیاتی هلال احمر این استان در منطقه مستقر و تجهیز شد.
وی با بیان اینکه 1300 سبد غذایی شامل اقلام برنج، حبوبات، چای و قند و شکر، کنسرو تن ماهی، لوبیا چیتی، بطری روغن مایع نیز به منطقه ارسال شده، افزود: علاوه بر این 20 هزار قوطی کنسرو ، 18 هزار بطری آب معدنی و 9 دستگاه تجهیزات خودروی شامل 2 اسکانیا، یک تریلر، یک اتوبوس آمبولانس، یک خودرو ایسوزو، 2 هایلوکس و یک دستگاه آمبولانس به شهرستان زهک اعزام شده است.
احمدی بیان کرد: علاوه بر این تیم عملیاتی هلال احمر شامل 18 نفر از جمله تیم حمایت روانی، تکنسین دارویی، نجاتگر و امدادگر و نیز یک تیم پزشکی شامل 9 پزشک عمومی، دندانپزشک، پرستار، روانشناس و مددکار اجتماعی به این شهرستان اعزام شده اند.
وی ادامه داد: با این تیم ها داروهای عمومی و تخصصی مورد نیاز نیز به شهرستان زهک ارسال شده است.
شهرستان زهک در استان سیستان و بلوچستان به دلیل کم آبی و مشکلات ناشی از آن دچار مشکلاتی شده است که جمعیت هلال احمر در برخی استانها مامور به کمک رسانی به این منطقه در قالب پویش نذر آب شده است.
7496/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.