وی روز پنجشنبه در گفت وگو با دوربین ایرنا فیلم تربت حیدریه اظهار داشت: البته در کنار هدایت تحصیلی و کمک پدر و مادرم، از کتاب های تست زنی استفاده کرده و در آزمون های آزمایشی نیز شرکت کرده ام.
عبدالله زاده سطح علمی کنکور امسال را بالا و در عین حال طبیعی دانست و گفت: یکی دیگر از دلیل موفقیت من آن است که شناخت خوب و دقیقی از خود دارم و لحظه به لحظه ایرادات کارم را شناسایی کرده و در صدد رفع آن ها بر می آیم.
علی عبدالله زاده متولد سال 1378 و علاقمند به رشته فوتسال و پینگ پنگ است.
وی در خصوص چگونگی موفقیت در زبان انگلیسی نیز گفت: با توجه به اینکه در برنامه نویسی رایانه فعالیت داشتم به ناچار و برای کسب اطلاعات باید به منابع انگلیسی مراجعه می کردم و لذا بدون بهره گیری از معلم و کلاس، به فراگیری زبان انگلیسی پرداختم.
عبدالله زاده همچنین اظهار داشت: رشته علوم پزشکی دانشگاه مشهد را به عنوان اولویت نخست رشته انتخابی بر خواهم گزید زیرا هم علاقه دارم و هم بازار کار خوبی دارد و دوره تخصصی را نیز در رشته ' داخلی' ادامه خواهم داد.
سلیمان عبدلله زاده پدر علی نیز با بیان اینکه برای فرزندم بیشتر سرمایه گذاری معنوی کردم، گفت: این موفقیت بزرگ برای من هیچ هزینه اضافی شامل تحصیل در مدارس غیرانتفاعی، شرکت در موسسات آموزشی و یا بکارگیری معلم خصوصی در بر نداشته زیرا پسرم دارای استعدادهای ذاتی و نیروی بالقوه است که موفق شد آن ها را به فعل درآورد.
شهرستان تربت حیدریه در سال های گذشته نیز شاهد ظهور نخبگان دیگری از جمله در کنکور سراسری سال 95 محمدامین روانبخش از دبیرستان استعدادهای درخشان رتبه دوم رشته علوم تجربی و حمیدرضا زارع دانش آموز هنرستان شهید چمران رتبه نخست رشته فنی و حرفه ای بوده و همچنین در همان سال 32 رتبه زیر هزار، نصیب دانش آموزان مستعد پایتخت ابریشم ایران شد.
اکنون در شهرستان تربت حیدریه 35 هزار و 769 دانش آموز در 316 آموزشگاه و یک هزار و 666 کلاس درس و توسط دو هزار و 500 نفر معلم تحصیل می کنند.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
6121 /1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.