علیرضا رشیدیان عصر سه شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان رضوی افزود: باید از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد و جوانان نخبه برای شناسایی و حل مشکلات دستگاههای مختلف استفاده کرد.
وی ادامه داد: هزار و 800 بانوی فرهیخته در مجمع مشورتی زنان و هزار و 300 جوان در مجمع مشورتی جوانان خراسان رضوی فعال هستند که ظرفیت مناسبی برای شناسایی و رفع مشکلات دستگاههای مختلف و جامعه است. از این مجمعها نقد می خواهیم نقدی که واقع بینانه و همراه با ارائه راه حل باشد.
استاندار خراسان رضوی به برنامه های اوقات فراغت نیز اشاره و بیان کرد: برنامه های ویژه پرکردن اوقات فراغت باید دارای محتوای مناسب و هماهنگ برای جوانان و نوجوانان باشد. در مقوله اوقات فراغت فقط نباید فقط به کمیت پرکردن اوقات توجه کرد بلکه می بایست محتوای برنامه های دستگاههای مختلف برای اقشار مورد نظر هماهنگ و دارای محتوای غنی باشد.
وی گفت: اوقات فراغت فقط مربوط به تابستان نیست. باید برای پرکردن هر زمانی که جوانان و نوجوان از کار روزمره فارغ هستند برنامه ریزی کرد. همچنین باید در برنامه های ویژه اوقات فراغت به ظرفیتهای روحی توجه و از آن به نفع ارتقاء شخصیت جوانان به خصوص در حوزه پرورشی استفاده کرد.
رشیدیان افزود: سازمانهای مدنی بهترین قاضی در اقدامات اجتماع محور هستند و باید در موضوع اوقات فراغت از این ظرفیت بهترین استفاده را نمود لذا باید زمینه فعالیت بیشتر را برای این بخش در امور اجتماعی فراهم کرد.
وی ادامه داد: باید از ظرفیت نیروی جوانی برای بهبود شرایط اجتماعی استفاده کرد و در برنامه ریزیها شرایط جامعه را درنظر گرفت. در شرایط امروزی تحرک استکبار برای گرفتن نشاط و امید در جامعه جدی شده لذا می بایست از ظرفیت جوانان برای بالابردن نشاط و اتحاد ملی استفاده کرد.
یک میلیون و 616 هزار و 861 نفر از جمعیت شش میلیون و 400 هزار نفری خراسان ضوی را قشر جوان تشکیل می دهند.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.