احمدعلی موهبتی یکشنبه در جلسه مقدماتی تشکیل مجمع خیرین کارآفرین شهرستان تربت حیدریه اظهارداشت: اهداف اصلی مجمع خیرین کارآفرین شهرستان، شناسایی افراد خیر و کارآفرین ، ظرفیت های نسبی این شهرستان ، معرفی توانمدی های اقتصادی شهرستان ، تشویق و ترغیب سرمایه گذاری ، مشاوره به متقاضیان کارآفرین و ارائه اطلاعات در قالب بانک اطلاعاتی در راستای ایجاد اشتغال پایدار می باشد.
وی با برشمردن مزیت های نسبی شهرستان در ایجاد اشتغال خاطر نشان کرد : این شهرستان با داشتن پتانسیل های بالقوه ایی نظیر کشاورزی ، دامداری و گردشگری فضای مناسب و امنی برای سرمایه گذاری در این زمینه را رقم زده و آماده هرگونه همکاری با کارآفرینان خواهیم بود.
نماینده عالی دولت در شهرستان تربت حیدریه تصریح کرد : با تشکیل مجمع خیرین کارآفرین بستر برای مشارکت خیران و سرمایه گذارانی که قصد توسعه اشتغال و تولید را دارند فراهم خواهد شد و باید تلاش کرد از افراد متخصص و صاحب نظر و همچنین نخبگان اقتصادی این شهرستان در این مجمع استفاده کرد.
وی با بیان اینکه سیستم و اعتبارات دولتی به تنهایی قادر به ایجاد صنعت و اشتغال نیست، افزود: باید همه ما و شما در این کار ارزشمند و حسنه مشارکت کنیم و از ظرفیت های خوب شهرستان و حرکت و توسعه صنعت بر پایه مزیت های شهرستان استفاده کنیم.
در این جلسه مصوب شد هماهنگی های لازم برای شناسایی ودعوت از خیران کار آفرین با همکاری اعضای هیات رئیسه انجام شود.
1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.