حجت الاسلام حسین معصومی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 662 فرزند شهید و جانباز بالای 25 درصد در نیشابور نیز در اولویت نخست اشتغال این شهرستان قرار دارند.
وی گفت: رویکرد امسال بنیاد شهید استفاده از ظرفیت شهرستانها برای اشتغالزایی است و در کارگروه استانی اشتغال ایثارگران بر حل مشکل اشتغال فرزندان شاهد ظرف سه ماه تاکید شده است.
وی اظهار کرد: امسال 6 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای استان اختصاص پیدا کرده که بین شهرستان های استان توزیع می شود.
معصومی با اشاره به حل مشکل تاخیر در پرداخت هزینه های دارو و درمان خانواده شاهد و ایثارگر گفت: این مشکل برطرف شده و در بازه های زمانی 15 روزه مطالبات داروخانه ها و درمانگاهها پرداخت می شود.
فرماندار نیشابور در نشست کارگروه اشتغال و ساماندهی گلزارهای شهدای این شهرستان گفت: امسال 2.7 میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار شهدای این شهرستان اختصاص یافته است.
سعید شیبانی افزود: در این شهرستان یک هزار و 774 مزار شهید و 217 گلزار شهدا وجود دارد که از این تعداد 59 گلزار ساماندهی شده است.
وی عنوان کرد: زمینی در حاشیه بیمارستان حکیم نیشابور برای ساخت مسکن برای 312 نفر از خانواده های شاهد نیشابور در نظر گرفته شده است.
نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
9869/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.